Friday, December 31, 2010

FINALLY...!!!

waaaa....ceq wat blog r...!!




huhuu...akhirnya aku dah ada niat nk wat blog laaa weyh..!! (gud news dak??) hikhik..;p
selama nih aku asyek wat  LAWATAN TAK RASMI CIKZIE jaaa kt blog2 org...hahaha...
aku SUKA.GILA baca blog org weyh...!! huuu...
tu pasal r..aku pon cam tringin jaa nk wat blog sniri tuueh...!!
heeee....atceli dah lama wat blog nih ..



tp disebabkan......
TAK-TAW-CENA-NAK-MULA....
maka dibiarkan jelaa blog nih
KOSONG-TANPA-ISI...hikhik ;))




dann....
akhirnya aku TRY.CUBA.TEST tls jgk...;p
kcian blog nih sepi jaaa...~~~








p/s : agk2 membe2 aku tkejut dak aku ada blog nih?? hihihi....

2 comments:

IzzatiKhairunnisa said...

hahaha. akhirnya. i'm the first..!! yeah. yunk, follow la blog i.

zie_Lah said...

hahahaa...wahhh..tahniah2...coz be da 1st..;p
dah..i dh follow ur blog...~~