Tuesday, January 18, 2011

penantian dah berakhir...^_^

assalammualaikum...
heh...haccchuuummm...!!waaa bru ja update brapa hari dah penuh habuk..huu..
(sambil sapu2 buang habuk yg ada)
alahai kenapa laa xrajin nak hupdate nih....
tapi tue suma tolak tepi...hehee..
nk bagitaw nih..PENANTIAN ku akhirnya dah BERAKHIR hari ini...
penantian apakah??
ofcoz laa result aku..result aku kuaq arini..
setelah berhempas pulas, menunggu untuk loading yang lama..


AKHIRNYA....


result dah boleh tgk and da result is....mmbuatkan aku mampu terseyum...


ALHAMDULILLAH...
aku bersyukur sgt2..even xdapat  A.D sklipun ..aku ttp bersyukur...
berbaloi laa dgn usaha aku kan.. =)
mak pun oke jaa dgn result yg aku dpt tue...aku harap aku dpt mntk U dan kos yg ssuai dgn jiwa aku... ecewahh... =p hehee...
jom2 mood nk isi borang u tgh berkobar2 nih... hehe...


chaw chin chow..
adiosamigoss..~~


p/s :  walau apa pon keputusannya..bersyukur dgn apa yg kita dapat...
smga kita mnjadi hamba yang bersyukur...amiiin  ^__^

No comments: