Sunday, August 7, 2011

aku rindu :')

Assalammualaikum . . .


ini adalah
*** luahan hati***




ehsan google




Airmata ini
mengalir di subuh hari
bukan minta simpati
tapi tanda ada rindu di hati

Airmata ini 
tanda aku rindu pelukannya
 tanda aku inginkan kehadirannya

Airmata ini
tanda aku rindu akan senyumannya
tanda aku rindu akan gelak tawanya
tanda aku rindu akan suara garaunya
tanda aku rindu akan kata-kata tegasnya

Airmata ini
bukan tanda lemahnya diri
tapi hanya untuk melepaskan lelah di hati
agar aku punya kekuatan
untuk terus bertahan
dalam meniti masa hadapan

Airmata ini
mengalir tanpa jemu
kerna diriku
terlalu merinduimu




-- AYAH --

6/8/1999 - 6/8/2011

tahun ini genap 12tahun ayah tinggalkan kami...perginya ayah menyahut seruan ILAHI...

semoga ayah tenang disana  ..

AL-FATIHAH




--- anakmu ---






p/s : td ada org tanya mcmana sakitnya hilang org tersayang..

jawab aku : kalau rasa sakitnya putus bercinta,sakit lagi bila hilangnya orang org yg tersayang..kalau rasa sakitnya bila kehilangan barang berharga, sakit lagi bila hilangnya orang yg tersayang

*hanya orang yang pernah merasa erti kehilangan yang mengetahui apa rasa bila kehilangan insan tersayang*

No comments: