Tuesday, July 19, 2011

menanti pelangi

 Assalammualaikum

Gagal. gagal sekali bukan bererti gagal selamanya kan? Aku harap akan ada kejayaan selepas ni. Sungguh xsanggup aku nk kecewa banyak kali. Tapi aku kena kuat. rite? :)
yeah aku mampu untuk kuat .

mungkin pelangi aku lambat muncul. hanya menanti saat untuk pelangi tu muncul. ^^


aku kena usaha keras untuk mencapai kejayaan. Doa, usaha , ikhtiar , tawakkal .
semoga akan tercapai segala impian aku.


xkisah laa aku terpaksa merangkak untuk menaiki tangga untuk menuju kejayaan aku sanggup .asalkan kejayaan itu akan jd milik aku. >.<

aku xkisah sekiranya aku terpaksa berjalan dengan perlahan dan jatuh berkali2 tetapi mampu berdiri kembali. dari aku berlari terlalu laju tapi di kemudiannya aku jatuh dengan teruk.



sungguh aku menanti pelangi itu :)












tq for reading :)

No comments: