Monday, February 21, 2011

21st ...^^

"happy birthday to me...happy birthday to me..."
happy birthday to me....happy birthday 21st to me.. ^^ "

alhamdulillah...umur aku dah bertambah ke 1 lagi angka...wuwuww...
dah tua dah ceqq...!! :P
(nih klo kawan2 aku baca msti depa kata sedaq diri pon...huhuu)
oke...saya memang sedaq diri...!! (muka xpuas hati )...

apa2 pon thanks very much to all my friends yang wish my birthday...yang sggup called ai tgh2 mlam..
kakcik liyana,tart n kawan2,yang wish kt fb.kat mesej tenkiu sumaa...
sangat2 menghargai .. ^^..
sayangggggggggggggggggg mpa smua..mai nak sayang sket...muah mmuaahhh muaahh hehee...

even on my birthday xdak kawan2 yang sambut....aku tersangat laa terharu dan xdapt lupa hari yang mana mereka2 ini sambut besday aku pada 3 Februari 2011.. awai gilaa kn depa sambut?? haha yerlaa..depa nk blk U dah tu yg sambut awai tue..

THANK YOU VERY MUCH CIK IZZATI KHAIRUNNISA,CIK PUTERI NURUL AIN ADIL,CIK HAFIZAH,CIK IPAH NGEK,CIK AIZZATY SHY2 MIOEW dan CIK IZZATI SAIDIN.. TIMA KASIH daun keladi yaaaaa...!! ^^

hari tue jugak aku dapat surat dari CIK IZZATI KHAIRUNNISA...hihii..masa aku baca  surat dia tue ..feeling2 sampai ada mutiara jth...*habuk masuk mata laaa*
hohooo...first time nih dpt surat dari girlfriend...hakhak..
klo dpt dari boyfriend pon best jgk nih..(oit gatai mu zilah) hahaa...
apa2?? ampa xpnh gatai jgk ka?? bhng sangat dh r tue... hahaa...



oke...sampai sini cukup...haha lagi tlis pnjg2 lagi laaa aku asyik sebut pasai umur... ;p heee..
oke..till then...daaaa~~

notakaki : alhamdulillah sangat2 masih dapat bernafas lagi kat atas muka bumi nih dengan sihat dan kuat.
masih punya kawan2 yang setia disisi.^^
yang bertukar hnyalah usia..hihii..perangai?? owh i donno..ekekee...

3 comments:

IzzatiKhairunnisa said...

ouh..!! kali neyh baru i terharu oke? hehe. ;)

zie_Lah said...

yeahh...xkesah jnji u terharu... :P

IzzatiKhairunnisa said...

yeeehaaa..!! mana shawl baru? ;)