Sunday, February 13, 2011

SELENDANG itu S.H.A.W.L .. :)

assalammualaikum....

uhuk uhuk....banyaknya habuk...ini lah akibatnya dah lama tak update kan??
berhabuk boleh kena resdung nih...
(alaaa....kowang pon ada resdung jgk kn?? xpayh dok kata aku oke..?)

arini aku g jenjalan ngn AIZZATY ...saja nk usha2.cuci mata.heee...
sambil2 jalan2 cuci mata kt tesco tue ...tersangkut lak kt 1 SHAWL nih...
lawa...pesyen baru makcik tue kata...(xtaw la mkcik tue yg kata kn) huu..
sebelum tu dah sambaq inner kt nutt kt KUIN...bkn stkt inner..bju pon aku sambaq...
tapi...


tapi....
baju tu kan...kan...
_
_


_
_
_

_
X PADAN  laaa pulak...huwaaaa...hukhuk
xkira rabu nih nk p tukaq balik..
huhu...mntk2 aku cam kak tue...adei..

oke...lupakan pasai baju tue...wat ceq sedeih jaa...
crta pasai shawl nih..ter addict ngn my mmbe kamceng r nih..
IZZATi KHAIRUNNISA...dia r org awai nk sgt tgk aku pasai shawl nih..haha..
aku bkn xmaw pkai tp disebbkan pikiaq tgn aku nih keras cam kayu..
cam susah jaa nk lilit2 shawl nih..(slp lilit xpasai2 jaa terkojol keras,xnaya ka tue?)...huhu
AIZZATY pon sama jgk..dialaaa yg tlg check it out shawl mana yg oke..n x oke..hikhik..

n finally...aku pkai jgk shawl tu ...dah tnjuk dah kat membe2 aku tue...
depa kata lawa...aiseyh..perasan laa pulak kan?? hahhaa...

notakaki : rasa smangat nak cari shawl2 membara.... :)  

4 comments:

IzzatiKhairunnisa said...

wahahha..!! i jd inspirasi u jugak ka? HAHA!. =D

zie_Lah said...

ofcoz laa my dear....kan u dok suh ai try2...heeeee

Eye Zaty said...

xdk button like ka dlm blog nie..
adehhh

zie_Lah said...

ty : hahaha nk like ka?? haha sat nk tgk ada dak.. :P