Thursday, May 5, 2011

apa yang ampa buat kalo jumpa dengan orang yang ampa kenai? ^^

Assalammualaikum  . . .

haaaaaaaaa . . tengok tajuk pon dah taw kan pasai pa?
sebenaqnya bukan apa pon. kemarin aku ada r kuaq pi jalan jalan dengan membe aku kan, so masa kat mall tu aku ada laa ternampak membe aku masa sekolah rendah dulu.


Tapi kan, dia tak perasan aku kowt . aku yang perasan pon tak berani nak tegoq.  HAHAHA!!
OK. sebenaqnya bukan kemarin ja aku jumpa. boleh cakap selalu jugak ar aku jumpa membe aku nih.
Tak kira r masa sekolah rendah ka sekolah menengah ka. Mesti jumpa la jugak.

sebelom ada orang bermonolog macam ni :

"eh dah depa tu tak tegoq kenapa laa ang xtegoq depa ?"

oke. bukan aku xmaw tegoq cuma kan..kalo aku tegoq satg depa wat muka blur macam tak kenai aku.
haaaaaaaaaaaaaaaa kan dah MALU aku kat situ. dan dibuatnya masa aku tegoq tu dia tak bagi respon??
Kan malu lagi aku .* yang nih selalu terjadi kat aku * huu malu OK..!!

sebab tu aku kadangkadang macam nak biaq jaa depa tegoq aku.
kita acting ja macam kita nih bajet artis ala ala popular tu. * perasannnnnn jaa lebeyh* ~~!
salah satu sebab aku tak mau tegoq sebab aku nih PEMALU ~! hahaa... *nih nanti sure ada yang gelak terguling jatuh katil nih baca statement aku nih *

kalo aku jumpa dengan yang aku rapat tue boleh la jugak aku tegoq.
yang bila jumpa terus boleh pelok-ciom-pipi kiri-pipi kanan tak dak laa aku nak malu sangat kan. sebab ada jugak respon dari orang tu.
Nih kalo setakat aku ja tegoq and ingat depa. Depa tu harammmm tak ingat aku.
pergh boleh malu sepoloh keturunan aku tu >.< .

tapi kowt mana pon aku akan cuba tegoq la sebab depa tu kan penah jadi kawan aku . ~ * pergh suci dak ayt aku * hahaha.

ok.kalo ampa lak yang jumpa orang yang ampa kenai apa yang ampa buat??



p/s : lepas nih jumpa aku tegoq taw...aku kan PEMALU .~~ heee

No comments: