Monday, May 9, 2011

i stalk ur profile when i miss u :')

 Assalammualaikum . . .


Petang tadi tengah aku online, aku ternampak ar lagu nih kat wall membe aku. Tengah petang panas2 lak tu aku pon layan laa kan. Sekali dengaq terus aku jatuh cinta. *jatuh cinta dengan ini lagu haa.* tak nak ngaku mamat yang nyanyi tu ensem jugak kan. HAHA !!

nih aku punya sinopsis la kan pasal lagu nih. Dak laki tu dah clash ngn awex dia. Dahtu dia selalu la usha FB EX dia nih. Dok usha profile EX dia tu. EX dia tu lak dah ada pakwe baru. haa camtue  laa lebeyh kurang aku paham ngan lagu tue.

Malas nak taip banyak2 ampa dengaq sniri la nowh. ^^




LAYANN !! ~~~~









(erk . .  nak mntk sorry awaiawai . sebab ada gangguan la sket kan sebab aku punya belog kan ada lagu) ^^





thanks for reading :)

daaaa ~~

No comments: