Friday, July 1, 2011

ini cerita 30/6 punya :)

Assalammualaikum

Rasanya dah lama aku xupdate entry baru kan ? ~ sian belog nih, nasib tak dak mulut jaa nk cakap. tidak mesti dia marah marah aku punya. HAHA

Arini aku p wat I/C baru. Setelah berkurun aku asyek guna I/C lama jaa yg masa darjah 6 tu, so lebih elok la kan aku tukaq baru . (sebenaqnya kena berletiaq ngan mak aku sbb xp tukaq lg I/C =p ).

Aku p bertemankan membe membe aku cik zatie dan cik iffa . THANX anda anda kerna melayan meroyan saya >.< HAHA !!

Lepastu kami pon terus meredah pi MUZIUM KOTA KUALA KEDAH. Tengah hari buta panas panas tyme orang tengah lepak kat rumah sambi makan kopok tgk tv , kami 3 orang nih boleh pulak p jemuq bawah matahari dok tangkap gambaq. Tengok gigih tak gigihnya kami . >.< .

Boleh pulak laa kan dok tengah panas tu . HAHA ~ Padahal panas sket dah mula bising . Betoi dok cik izzati ?? =p

apa apa pon. tenkiu laa sebab sudi teman ceq p wat I/C noo. :)

sayang anda berdua . cik zatie dan cik iffa . eceyh =p






tq for reading :)




notakaki :  balik petang tadi terus makan ubat .HAHA :))

2 comments:

Shawn Razaleigh said...

panas2 pun jadi. ye idak

zie_Lah said...

yeah.... jnji dpt kuaq ngn kwn2~~