Saturday, July 9, 2011

jom bca blog nih..

Assalammualaikum


Ada laa 2 ari lepas masa aku tengah ber-muka-buku, aku tengok membe aku post kat fb dia entry dari blog nih . Aku pon usha2 laa tngok kan. dah xtaw nak watpa . lagipon aku mmg suka blogwalking nih. Blog dia bg aku simple dan cara dakwah dia pon simple hanya melalui gaya penceritaan (org lain aku xtaw la kan ).

Nih salah satu entry dari blog dia.

CINTA SMS .

 aku suka cara penyampaian dia.

dalam bentuk dialog.

buat kita tersenyum tp dalam pada masa yang sama berfikir.

owner dia nama muhammad aiman azlan . berusia 21 tahun. Tak silap aku owner dia further study kat Australia Toronto kot. and ambik psychology. no wonder la kan dia pandai saiko org ngn karya dia. hee nih pandangan aku la kan. :)

oke tens tu kawan aku iffa sebab buat aku jatuh chenta ngan hasil karya aiman azlan nih. seryes aku tertunggu2 next entry dari dia.


and last but not least

to aiman azlan :

 tahniah atas entry yg sangat bermanfaat dan trskan niat suci dan murni anda ntuk terus berdakwah fi sabilillah. :)








tq for reading :)

No comments: