Tuesday, April 5, 2011

berjalan mencari makan.. :P

Assalammualaikum...!!

malam nih best sangat-sangat... :)
rasa cam dapat durian runtuh ja tak pun macam menang loteri jaa hahaha * haip..aku tak main oke benda2 itu* . . .
tak lah . . sebenarnya aku baru jaa balik dari kuaq makan-makan dengan AZZAH & AIZZATY...
nih kira macam rancangan kami yang kedua ar..selepas rancangan pertama dulu tak jadi sebab hujan kan..
*rasanya aku ada mention dalam entry dulow2*

so malam nih dengan keadaan cuaca yang amat baik kami pon kuaq laa makan2..
*adeyh terlupa nak snap pic masa makan2 tue T__T..xpo..jnji perot kenyang..mauahaha*
masa nak tunggu makanan sampai tue sempat laa kami borak-borak...sembang-sembang..cakap-cakap..
oke. . . stop guna perkataan seerti . . haish . . . .

lepas makan tue kami p bersuka-ria kat dataran WISMA NEGERI tue...wat po lagi haa...jalan-jalan tengok lampu lampu yang macam kat ICT sana nuu . .  cuma sini biasa-biasa r . . xdak r macam kat sana nuuu kan.
 masing-masing pon dah lama teringin nak pi bergambar kat situ ..hikhik...macam peqhak jaa kan . .
owh xkesah apa nak kata. . . janji puas dapat pi sekali pon jadilaa . . * next tyme nak ajak cik zaty lak pi . .* hihi . .
lawa laa jugak kat situ . . tapi lawa lagi MASJID ZAHIR laa . . *bangga jadi anak KEDAH*hakhak. .adeyh . . ada tanda2 sifat2 mazmumah lak disitu...

*gambo-gambo semua tue nanti aku upload..kalo lawa and kalo aku teringat ..hee*

oke...daaa..aku nak tidoq. . esok pagi pagi azzah mintak tolong hantar dia pi kolej. .ada speaking for MUET katanya . . :) owh BTW, gud luck azzah yaaa  dun be loqlaq . . =) heeee

2 comments:

Cik Lyana ヅ said...

tak ajak kami punn? :(

zie_Lah said...

alaaa...nt dah blk sini kita p nah..~ plan ramai2 pastu kita p snap2 k situ nah...