Monday, April 25, 2011

dah jangan perasan muda oke...!!

Assalammualaikum. .

tadi aku ada la keluar pi kedai dengan mak aku.dan macam biasa aku just stay dalam keta jela kan.
Malas aku nak turun keta dengan pakai kain batek nih *eceyh bajet gadis melayu * kalo terlondeh nya kain aku tak adanya bajet gadis melayu weyh .

So, dalam sorang sorang aku layan lagu tu tiba tiba aku ada dengar suara orang tegur aku .
Sekali aku kalih . . .

waaaaaaa.. tutyy !! ahaha kat situ jugak aku jerit weyh.*nasib dalam keta -.-'' *
BTW, kawan aku nih kawan satu sekolah rendah dengan aku dan dia pon dah kawen oke .
Anak dia pon dah 2 taun . masa aku sembang sembang tu ada laa dia dukung anak dia tu.
Sekali nak suh dia salam aku cam dah conpius nih .

 erk,nak suh budak nih panggei aku apa nih??
kak ka makcik/auntie?

aku pon leyh terkuaq soklan

aku : eh nak suh dia panggei kami apa nih??
takkan makcik kowt?

membe aku : haha haalaaaa makcik laa...!!

aku : waaaaaaaa rasa diri dah tua nyaaa...

dalam hati aku lak masa dok layan budak kecik tu leyh lak dok berangan nak kawen cepat cepat T____T
apakah ??

oke... dah aku taknak pikiaq pasai nih !. . . . daaaaaa :) 

No comments: