Monday, April 4, 2011

sudah jatuh ditimpa tangga...

Assalammualaikum and hi ...!!
dah lama kan aku tak hupdate belog nih?
nasib xbersawang sangat....sob2...
baru-baru nih my netbook skrin dia rosak...sebab tu laa aku update belog nih...huuu..
dah laa handset aku pon skrin dia rosak...
skrg nih netbook lak...
owh betoi-betoi laa aku sudah jatuh ditimpa tangga... :') dugaannnn...!!

then,sekarang nih leyh kira aku jarang laa jugak nak on9 bagai nih...
tambah lak kalo aku tak dak mood ...memang xlaaa kan...
tidak xdak laa aku berjaya tak meng-online-kan diri aku selama 2 hari... :')
even ada laptop...tapi aku malas nak guna...sebab besar gedabak sangat + 24 jam kena cucuk elektrik jaaa coz bateri dia dah tak tahan lama..huu...*masa dulu2 guna xdak pon nak bersunggut...berlagak gilaa akuh.. V__V *

owh...inilah balasan dia kowt?? hmmm...*thinking*

3 comments:

Cik Lyana ヅ said...

muhasabah skit. tak bersyukurrr ! haha!

KNS said...

bertahan ye..
kot2 bile rosak dpt ssuatu yg baru ;)

zie_Lah said...

cik : huu mnada...cuma nak dah dpt yg bru..yg lma dtggalkn jaa... huu...

nasuha : hai anda..insyaALLAH..mesti ada smothing yg baru akan muncul *berharap * =)