Monday, April 25, 2011

konvo mereka...

Assalammualaikum...

pergh lama gila aku tak hupdate blog nih. . .
sian kat dia . . alololooo anak mummy muchuk sayang sayang nih *feeling blog nih cam anak aku lak hahaha*

BTW, aku nak ucap tahniah la kat kawan aku sebab dah konvo.
TAHNIAH AIZZATY !!
anda dah selamat ber-konvo dan . . . . .

AKU JELESSSS !!

bila la aku nak konvo nih?? huuuu nak jugak pakai jubah konvo tu *alaaaa. .jubah biasa tu dah selalu sangat aku pakai ..bajet baek laa nih haha *




owh. . . aku kasi ampa ampa tengok gambaq masa konvo tue .tapi tak banyak la sangat gambaq yang aku ada . sikit ja tapi oke la kan daripada tak dak langsung .






wah ty. dah macam LAWYER pon ada oke..hehe




MEREKA ini seperti baru keluaq dari mahkamah ..hahaha :P









muka aku pon ado.. ahaha huduh yang amat . T__T




TAHNIAH ANDA SEMUA !!




oke  daaa... :)

No comments: