Saturday, April 9, 2011

ceyh...cam kacang je pon... :P

Assalammualaikum...

hai hai. . . tadi pagi aku ada ujian munsyi kan?? haaa . . alhamdulillah . .  aku rasa lega sangat sangat sebab dah lepas dah jawab soklan . . heee . .
mula mula nak jawab tue cam cuak la jugak kan. . .
sebab pengawas exam tu cakap semua soalan ada 310 . . yup betoi . . anda tak salah baca .310 soalan semuanya dan perlu dijawab dalam masa sejam. . . hanya sejam sahaja . .

tapi anda tak perlu risau sebab soalan objektif jaa . . hahaha...
gilaa hampa kalau soalan subjektif . mau nanges aku kat situ nak jawab . huhu .
soalan dia kalau tengok sekali macam soalan yang selalu kita buat kt FACEBOOK ,majalah apa tue . tanya pasai kita punya personaliti , peribadi kita macam mana apa tue . senang je kan ?? semua tentang diri kita . xdak kena mengena dengan sapa sapa pon. :)

so,sekarang nih aku just tunggu jela bila nak tau keputusan dia keluaq kan .
heee .  .nak tunggu keputusan dia plak nanti buat aku berdebar debar . ahaks.
ngada ngada dak aku ? :P

oklaaa tataaa..... nak g ngadap novel lak . . hik
(sebenornya aku dah tak dak idea nih. alasan jela tue  heee )

notakaki : tadi p hospital melawat ayah kawan aku,MAJIDAH . ayah dia masuk ICU.kawan kawan tolong doakan ayah dia cepat sembuh ya.. ^^

No comments: