Wednesday, March 30, 2011

tong sampah??

Assalammualaikum...
hoolaaaa uolzz....

erkkk...alhamdulillah...oppss...kuat lak aku sendawa kan? hihi..
pergh...seyes cakap aku kekenyangan kowt...
tadi aku makan bihun PAMA tu..then aku taruk nasi lak lam tue...(rugi kowt buang trs kuah tue ;p)
lepas tue tadi aku suh abg aku beli kan burger lak...hahaha...
ishk2...kuat makan toi kan aku nih... ;')

sebab tue laa mak ngan abang-abang aku panggei aku perot TONG ... :')
sadis je kan...alaaaaa aku xkesah pon...janji aku kenyang..
ahhahaaa (gelak jahat )...
haaa....sebab apa perot tong?? sebab nih..
  • aku kuat makan...letak jela makanan banyak mana depan aku..sure aku bedal.. 
  • makanan yang xhabis bagi laa kt aku...CONFIRMMM habis...(yang nih mak aku selalu jaa wat amal jariah ngan aku.. :') )
tengok cemana laaa aku xdapat gelaran tue...aku makan..makan sungguh2 kowt... : p tapi...klo aku dah betoi2 kenyang...makanan yang ada tu aku booolayan jgk..sebab dah kenyang...dah xdak nafsu nak makan dah weyh...hahahaa

notakaki : rasa cam aku leyh jaa jadi hos untuk JALAN-JALAN CARI MAKAN tueh...hahaha..

terima kasih sudi baca... :)

No comments: