Thursday, March 3, 2011

aku dah JATUH CHENTA ...!!

assalammualaikum...
hoolaaaa myanmor2...hehehee...
hampa2 ...hampa suma penah jatuh chenta dak?? (sambil tongkat dagu) ^^
cena eh jatuh cinta tue? ada cam jatuh basikal masa pestyme bawak basikal ark?
xpon cam jatuh krusi dak?? hahaha ... =p

aku tgh jatuh cinta nih...wuwuwwwuuu..serius weyh..
S.E.R.I.U.S oke...(sbb tu ditls dgn caplock)
tapi perasan tu xdapat digambarkan...(owh apakah ini??)
hahaha...sudah2...nanti suma pkat2 jdkan aku sbagai suspek lak...
dan akan bermula laa sgala sesi soal-jawab-ala-polis plak nt....
* owh aku xbersalah..sambil angkat tgn *

OK...!! OK !!...
sebenaqnya kann..kaannn....heeeee~~
aku jatuh chenta ngan moto NINJA KAWASAKI tuee haaa...
alaaaa....yang moto besau2 tuee haa...yang selalu aku tgk wana hijau r ..
perrrghhhh gila smart aahh moto tue.....nak2 lagi mamat henchem yang bawak ...
weyhhh..leyh luruh jantung den haa... * erk..gatainya aku*

MAKK !!!! ceq nk ambik lesen moto...!! nanak moto tue...
 *owhh berangan laa cik zilah oii* sobs..sobs...
xpaa...xmampu dapat sekarang mana taw kan...nanti2 dapat....heee....*dapat future ada moto tu ka?ahakss... =p * oke..berangan lagi kau azilah oii *
xdapat bawak pon xpolaaa...jnji dapat tengok pon boleyh laa..kan ??kann...?? kannn???
 *ayt nak sedapkan ati sniri*



wana nih pon lawa jgk...tp sllu aku tgk hijau jaa..~
sumber : pakngah gogel =)

notakaki : owh....harap2  tidoq malam nih dapat mimpi bawak NINJA nih..
                xpon dapat jd pembonceng pon ckp r..ngeeeee...~~
owh my NINJAA...*wekkxx..gerli gilaa*

3 comments:

Eye Zaty said...

hahahaha..
mamat moto hijau bru stai der..
kah3..tgginya cita2 mu..

zie_Lah said...

owh..biaqlaa ai bercita2 tggi...huhuu...
ahakss..td ada nmpk srg..wah muda oke..bkn tua..;p

Eye Zaty said...

heheheh..
mke sure bila bkak helmet tuh dea ada gg..
hahaha