Thursday, March 17, 2011

ooowwwwhh enfon ku... ='(

hi and assalammualaikum ....

..........................................(xtaw nk mula macam mana hati nih sedih sangat..)
ofcoz laaa sedih....
my baby HANDSET dah xseperti dulu-dulu....
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....my mistake ...
tulaa careless lagi kan dah padan muka...
nak marah orang len pon xleyh r...dah salah sendiri kan?? haish....
cena leyh xnampak ?? dah laa dok ganas sangat....
kan dah pecah skrin enset aku tue....dah xcomei mcam dulu dah...
jadi retak seribu....huhuhu...

dah tue mak ngan my bro nom 2 tue asyik senyum2 jaaa...
menambahkan kesayuan dalam hati...='(

ayat mak yang buat aku lagi taching :

"haaa....tuelaa letak merata lagi....dah laa badan tue kecik BESAQ...dah tue siap bunyi pecah g....maw x k.o enset tu..."

respon abg aku no 1 lak  (nih masa mak aku call dia ):

hahaha...padan muka...

huuuwaaaaaaa...taching akuu taw...
klo nak suh aku p repair cepat2 memang jawabnya TAK lah kan....huhu...
mana nak cari fulus...? klo kejanya dok membela badan kt umh jaa...haish..!!

sayang sangat2 kowt...3 taun dia ngan aku jaa...klo orang lain rasanya dalam 3 taun tu..dah 2-3 bijik enset apa dah tukaq...tapi aku setia jaa ngan enset aku nih....huu T_____T

k laaa nak chioww dulu...nak p meratap enset tue...(meratap la sangat an?)

notakaki : yang peliknya aku xrasa apa pon masa enset tue pecah..mybe sbb still boleh guna lagi kan..?
btw...aku mmg bersyukur sangat2..sebab enset tue xdak laa rosak 100%..still blh guna g..even skrin lcd dia dah rosak...Y__Y

8 comments:

Eye Zaty said...

alolo..ciannya..
cmna yg bley careless sgt tuh..??
skrin retak xpa..juz tukaq cover ok la..
xmo sdeyh2..
kmi nie dh 3 kli kot LCD osak..
duit hbis dkt rm100 lbey gk ar..nsib la time tuh ada doit..heee..sbaq noh..

zie_Lah said...

ty : etceli...LCD r retak...huuuu retak seribuuu..

Eye Zaty said...

hohoho..yaka..??
mknanya dh jejas skrin la kn..??

zie_Lah said...

ty : aah...grrrrr...ada 1 bhgian tu dh jd rsk sbb tgk htm jaa..sob2..sadis gilaa...yg len retak..retak kt tgh2 lak tue...adei

IzzatiKhairunnisa said...

alololo. bakponya syg?

zie_Lah said...

tart : huhu...terduduk ats fon... >.<

Cik Lyana ヅ said...

pungkoq chaqqq ! :) hihi. Ilah loqlaq. nanti kakcik blanja tipon baru naa. hat buleh kuaq buih tuu.. oraitt? :P

zie_Lah said...

hahaha adoi...tuelaa...huhu loqlaq sket...V_V
oke cik..tp dah alang2 nak beli tue..apa kta bg iphone kaa..ipad ka..haha :P