Saturday, March 12, 2011

S H O P P I N K...^^

hoollaaa....and assalammualaikum....
arini aku dan mak aku betoi2 dalam mood shoppink....!! theee =D
yoolaa...my bro no.3 tue bank in det dia suh beli hadiah for my birthday....aiyooo...
bru jaa rasa nak simpan duit dia bg tue ntuk simpan...
tapi dia dah awal-awal lagi bagitau kat mak ...suh aku beli barang...nanti dia balik dia nak tengok aku beli apa dengan duit dia tue... hailaarrhh abgku...smpai camtue sekali yooo??

so..dalam pukul 11 lebih tue aku pon bawakla mak aku p pacific kan??
wah2...ada SALE laaa...!! hahaha..my mom sure2 r dok nampak handbag jaa kan??
pusing2 round2...lastly dapat jugak kan mak aku handbag ...rambang mata wooo...
banyak sangat lawa2 kowt...(harga pon ada yg still "lawa2" even da sale pon >.<)

aku pon sama..rambang mata ...huuu...
mak aku asyik pujuk aku jaa beli beg...tapi aku dok nampak kasut jaa....heeee...
tapi memang beg tu lawa pon...:') cam rugi jaa xbeli kan??



kasut : kat pacific...
beg : aku "terjumpa" kat tesco...
(mak cakap bag kat pacific tue lagi lawa..tmbah sket jaa dah boleh beli...:') alahai mak..)

notakaki : 2-3 ari nih kita smua dikejutkan dengan gegaran & tsunami kat JEPUN...
semoga sahabat2 dan rakyat Malaysia kat sana  berada dalam keadaan yang selamat...dan semoga Malaysia dijauhkan dari segala musibah....amiinn...

5 comments:

Eye Zaty said...

cewah2..
dea chewwiii handbag n ksut dea noh..
jles eh..
xaci..xaci..

IzzatiKhairunnisa said...

alorh. nak jugak neyh. rugi smlm keluaq xbeli. hadoi !

zie_Lah said...

ty : hahaha sila jgn jeles...lalalaaa...~~~

tart : heee...xpaa..mood shopping mpa kan sllu mai..nanti dah mai mpa p beli k.. ^^

Cik Lyana ヅ said...

Beg merah tu siyes lawa. :)

zie_Lah said...

cik : owh really....tenss...~~ tp tkowt lak plak kan nk bwk jln2...coz merah nyahh...hee~~