Sunday, March 20, 2011

just hope some miracle.... =.=''

assalammualaikum...

harini rasa sangat-sangat terok...T__T
dunno how to describe my feeling right now...



know what?? aku tersilap isi tahun aku ambik MUET kat borang UPU...huhu
cena laa aku boleh ter-miss checked benda tue..?? -.-''

nak ubah pon dah xboleyh dah...coz aku dah antaq dah pon borang tue...
owh....sngat-sangat xketahuan sekarang nih...tak taw laa cena aku nak buat...
my friend suggest suh call pejabat upu tue...
i'll try tengok call depa tue...
* doakan aku berjaya *

2 comments:

Cik Lyana ヅ said...

alahai. careless lah tu. takpa, insyaAllah blh. depa pun mesti akan recheck maklumat sebelum key in. relax k. tawakal. allah tu Maha Pemurah. :)

zie_Lah said...

tuelaaa...cena leyh termissed xtaw..pdahal dah checked byk kli dah tue...
.baek cik..~ hnya mmpu berserah ja skrg nih..