Saturday, March 26, 2011

boleh ka aku nih??

assalammualaikum...
hai semua...

aku nih dalam dilemma nih...adui laa...
mesti nak taw kan sebab pa...
hmmm...esok mak aku ada kenduri kat Sg Petani...oke xdak masalah..
abg aku ada mesyuarat kat Kulim..haaa memang masalah...

sebab apanya masalah?? sebab abang aku suh aku p drive sendiri...
haip...!! aku sllu p S.P oke...
cuma...cumaa...
aku bab-bab nak ingat jalan nih memang xbrapa pro r..huu..sejak azali lagi...nak wat guanooo deh??
tapi tak pernahlaa lagi aku sesat...hee... :D ..ini betol2 oke bukan riak... :')

heh...xmaw cakap banyak ...sok kita tengok naa...hee~~ =p
doakan perjalanan aku sok k...~

3 comments:

Cik Lyana ヅ said...

drive carefully syg. :)

IzzatiKhairunnisa said...

alorh. redah jew yunk ! ahah. =P

zie_Lah said...

cik : yeah...tenkiu sayangs...!!

tart : haha..mmg redah pon.. :P