Friday, March 25, 2011

melawat orang saket...

assalammualaikum...

hi uolzz...
arini aku jalannnnnnn jaa...hahaha...
bukan p mana pon...
aku p melawat orang sakit jaa..
nun kat Pida nun..
melawat anak sepupu aku...

sian dak tue...bru 2 tahun lebeh kowt..
kena langgaq ngan motosikal..besala,jalan kampung kan..
kadang depa tu bukan nak reti slow bila bawak moto..
dah tu ada jaa yang xdak lesen bila bawak moto..budak2 zaman sekarang...

tapi Alhamdulillah laa..xlaa brapa teruk sangat (bagi aku laaa)
xsilap tulang bahu dia lari skit...kaki dia tu doktor suh p x-ray lain nt....

kalo tidak arini kami ramai-ramai akan p umah dia jugak...
coz sepupu aku tu nak wat makan tengahari ramai2 kan...
tapi dah jd cmtue...xjadi laa nk wat kan...
kowt mana pon kami tetap jugak p sebab nak melawat anak dia..

so...adik..maksu doakan adik cepat sembuh k...

notakaki : sooo...kepada pengguna jalan raya...sila berhati2 ketika anda berada di jalan raya...:)
-pesanan khidmat masyarakat -

No comments: